O nas

OKOLICA

Unikalny mikroklimat oraz rozmaite atrakcje, którymi dysponuje Szczawnica i jej okolice powodują, że z wypoczynku w tym miejscu zadowolone będą zarówno osoby ceniące sobie spokój, jak również zwolenników aktywnych formy spędzania wolnego czasu oraz rodziny z dziećmi. W połączeniu z oferowanym przez nas komfortem pobytu sprawi to, że zechcą Państwo ponownie odwiedzić nasz obiekt

O nas

OKOLICA

Unikalny mikroklimat oraz rozmaite atrakcje, którymi dysponuje Szczawnica i jej okolice powodują, że z wypoczynku w tym miejscu zadowolone będą zarówno osoby ceniące sobie spokój, jak również zwolenników aktywnych formy spędzania wolnego czasu oraz rodziny z dziećmi. W połączeniu z oferowanym przez nas komfortem pobytu sprawi to, że zechcą Państwo ponownie odwiedzić nasz obiekt

NASZ OBIEKT

NASZ OBIEKT

POLARIS to nowoczesny obiekt, położony w centrum uzdrowiskowym Szczawnicy przy Placu Dietla. W bezpośrednim sąsiedztwie Parku Zdrojowego, licznych szlaków turystycznych i rowerowych oraz Palenicy z kompleksem narciarskim. Dwie minuty od obiektu można skorzystać z kompleksu kąpielowego, jak również napić się smacznych wód Szczawnickich konsumując je w pijalni Uzdrowiskowej.

Oferujemy najwyższej jakości standard i obsługę, gwarantujące niezwykle komfortowy wypoczynek w jednej z najsłynniejszych miejscowości uzdrowiskowych, jaką jest Szczawnica. Nasz obiekt poza świadczeniem najwyższej jakości usług stanowi dobrą bazę wypadową do wycieczek pieszych i rowerowych, co szczególnie docenią turyści ceniący sobie aktywny wypoczynek.

Wszystkie pokoje usytuowane są od strony południowej, co sprawia że cały dzień są słoneczne i jasne. Widok z balkonu rozpościera się na Plac Dietla i na wspaniałe walory Szczawnicy. Jest tu cicho i spokojnie w okresie wiosenno – letnim słychać przepiękny śpiew ptaków, jesienią można usłyszeć Jelenia na rykowisku.

POLARIS posiada również obszerny taras, zarówno do delektowania się pyszną kawą w promieniach słońca, jak również do wieczornej degustacji piwa przy grillu. Rodziny z dziećmi będą również mile zaskoczone atrakcjami dla dzieci w postaci mini placu zabaw znajdującym się bezpośrednio przy apartamentach rodzinnych, na którym pociechy znajdą coś dla siebie.

Oferujemy komfortowe pokoje 2, 3, 4 osobowe, apartamenty, pokoje rodzinne. Nowoczesne pokoje są wyposażone w łazienki, płaski TV, lodówkę, suszarkę, zestaw kosmetyków, ręczniki. Wszystkie posiadają balkony z widokiem na góry i na Centrum Zdrojowe. Do dyspozycji gości są: bezpłatne wi-fi, ogólnodostępne czajniki, sala TV z programami satelitarnymi, plac zabaw dla dzieci, taras do opalania, miejsce do grillowania.

Oferujemy doskonałe śniadania w formie bufetu oraz możliwość korzystania z baru. Obiekt dysponuje miejscami do przechowywania rowerów, garażami i miejscami parkingowymi za niewielką opłatą.

POLARIS to nowoczesny obiekt, położony w centrum uzdrowiskowym Szczawnicy przy Placu Dietla. W bezpośrednim sąsiedztwie Parku Zdrojowego, licznych szlaków turystycznych i rowerowych oraz Palenicy z kompleksem narciarskim. Dwie minuty od obiektu można skorzystać z kompleksu kąpielowego, jak również napić się smacznych wód Szczawnickich konsumując je w pijalni Uzdrowiskowej.

Oferujemy najwyższej jakości standard i obsługę, gwarantujące niezwykle komfortowy wypoczynek w jednej z najsłynniejszych miejscowości uzdrowiskowych, jaką jest Szczawnica. Nasz obiekt poza świadczeniem najwyższej jakości usług stanowi dobrą bazę wypadową do wycieczek pieszych i rowerowych, co szczególnie docenią turyści ceniący sobie aktywny wypoczynek.

Wszystkie pokoje usytuowane są od strony południowej, co sprawia że cały dzień są słoneczne i jasne. Widok z balkonu rozpościera się na Plac Dietla i na wspaniałe walory Szczawnicy. Jest tu cicho i spokojnie w okresie wiosenno – letnim słychać przepiękny śpiew ptaków, jesienią można usłyszeć Jelenia na rykowisku.

POLARIS posiada również obszerny taras, zarówno do delektowania się pyszną kawą w promieniach słońca, jak również do wieczornej degustacji piwa przy grillu. Rodziny z dziećmi będą również mile zaskoczone atrakcjami dla dzieci w postaci mini placu zabaw znajdującym się bezpośrednio przy apartamentach rodzinnych, na którym pociechy znajdą coś dla siebie.

Oferujemy komfortowe pokoje 2, 3, 4 osobowe, apartamenty, pokoje rodzinne. Nowoczesne pokoje są wyposażone w łazienki, płaski TV, lodówkę, suszarkę, zestaw kosmetyków, ręczniki. Wszystkie posiadają balkony z widokiem na góry i na Centrum Zdrojowe. Do dyspozycji gości są: bezpłatne wi-fi, ogólnodostępne czajniki, sala TV z programami satelitarnymi, plac zabaw dla dzieci, taras do opalania, miejsce do grillowania.

Oferujemy doskonałe śniadania w formie bufetu oraz możliwość korzystania z baru. Obiekt dysponuje miejscami do przechowywania rowerów, garażami i miejscami parkingowymi za niewielką opłatą.

O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas

Szczawnica – “Królowa polskich wód”

Szczawnica położona jest w pięknej dolinie Grajcarka prawobrzeżnego dopływu Dunajca pomiędzy Pasmem Radziejowej i Małymi Pieninami na wysokości 430 – 560 m n.pm. w strefie przygranicznej polsko-słowackiej.

Warunkom geologicznym uzdrowisko zawdzięcza swoje wody mineralne. Około 2/3 obszaru należącego do miasta to lasy, co ma korzystny wpływ na jego mikroklimat. Ze wszystkich stron wznoszą się górskie zbocza, pokryte iglastymi i modrzewiowymi lasami. Czyste górskie powietrze wolne od tzw. alergenów sprzyja skuteczności metod w leczeniu. Obiekty wczasowe położone są w parkach, co stwarza dogodne warunki do przyjemnego wypoczynku, poprawy samopoczucia i regeneracji organizmu.  Szczawnicę otaczają ze wszystkich stron tereny chronione, bogate w walory przyrodniczo-krajobrazowe, a są to: Pieniński Park Narodowy, PIENAP na Słowacji, Popradzki Park Krajobrazowy.

Szczawnica, posiadająca dodatkowo specyficzny mikroklimat, należy do najbardziej znanych i licznie odwiedzanych uzdrowisk w Polsce. Właściwym twórcą kurortu stał się jej właściciel Józef Szalay, w czasach którego powstały łazienki zdrojowe, wille, pensjonaty, parki z ciekawymi okazami drzew i krzewów, a źródła wód otrzymały architektoniczną oprawę

Szczawnica – “Królowa polskich wód”

Szczawnica położona jest w pięknej dolinie Grajcarka prawobrzeżnego dopływu Dunajca pomiędzy Pasmem Radziejowej i Małymi Pieninami na wysokości 430 – 560 m n.pm. w strefie przygranicznej polsko-słowackiej.

Warunkom geologicznym uzdrowisko zawdzięcza swoje wody mineralne. Około 2/3 obszaru należącego do miasta to lasy, co ma korzystny wpływ na jego mikroklimat. Ze wszystkich stron wznoszą się górskie zbocza, pokryte iglastymi i modrzewiowymi lasami. Czyste górskie powietrze wolne od tzw. alergenów sprzyja skuteczności metod w leczeniu. Obiekty wczasowe położone są w parkach, co stwarza dogodne warunki do przyjemnego wypoczynku, poprawy samopoczucia i regeneracji organizmu.  Szczawnicę otaczają ze wszystkich stron tereny chronione, bogate w walory przyrodniczo-krajobrazowe, a są to: Pieniński Park Narodowy, PIENAP na Słowacji, Popradzki Park Krajobrazowy.

Szczawnica, posiadająca dodatkowo specyficzny mikroklimat, należy do najbardziej znanych i licznie odwiedzanych uzdrowisk w Polsce. Właściwym twórcą kurortu stał się jej właściciel Józef Szalay, w czasach którego powstały łazienki zdrojowe, wille, pensjonaty, parki z ciekawymi okazami drzew i krzewów, a źródła wód otrzymały architektoniczną oprawę

Regulamin

Regulamin

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie H R & A POLARIS S.C i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w H R & A POLARIS S.C. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu H R & A POLARIS S.C

3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, a także na stronie obiektu www.szczawnicapolaris.pl

§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby lub pakiety pobytowe

2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00 i kończy o godz. 11:00.

3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjazdu, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji najpóźniej do godz.10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu. POLARIS uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę istniejących możliwości.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości z fotografią oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej.

2. H R & A POLARIS S.C wymaga dokumentu potwierdzającego wiek dziecka (przy korzystaniu ze zniżek i promocji, w których cena jest uzależniona od wieku dziecka).

3. Opłata za pobyt w POLARIS pobierana jest w dniu przyjazdu podczas meldunku.

4. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać wynajmowanego przez siebie pokoju osobom trzecim.

5. Osoby odwiedzające gości mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.

6. POLARIS może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu.
7. POLARIS zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.

8. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 40% wartości w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.

9. W przypadku wcześniejszego opuszczenia POLARIS Gościom nie zostanie zwrócona różnica w cenie wynikająca ze skróconego pobytu.

10. Niezwłocznie po zameldowaniu (w czasie maksymalnie do 2 godzin) Gość hotelowy jest zobowiązany do gruntownego zapoznania się z warunkami pobytu, wyposażeniem, stanem technicznym urządzeń w pokoju oraz na terenie całego obiektu. Wszelkie zastrzeżenia winne być zgłoszone do pracownika recepcji w formie pisemnej (na druku reklamacji). Niezgłoszenie żadnych uwag w podanym czasie oznacza pełną akceptację warunków zakwaterowania, a wnoszenie jakichkolwiek zastrzeżeń lub reklamacji po wskazanym czasie jest uznawane za bezzasadne.

11. Rezygnacja z pobytu w hotelu odbywa się zgodnie z warunkami rezerwacji i rezygnacji H R & A POLARIS

12. Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja hotelowa.

§4 USŁUGI

1. Serwis pokoi oraz wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń jest przeprowadzany podczas nieobecności Gościa, a w obecności tylko wówczas, gdy Gość wyrazi zgodę lub ma takie życzenie.

2. Na życzenie Gościa POLARIS świadczy usługę wypożyczenia żelazka i deski do prasowania, przechowania bagażu, zamawiania taxi i udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą.

3. H R & A POLARIS S.C ma obowiązek zapewnić Gościom:

*warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku

*bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu

*profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie usług świadczonych w hotelu

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Goście hotelowi zobowiązani są do zachowania ciszy nocnej od 22:00 do 7:00. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług H R & A POLARIS S.C nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Recepcja może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która tę zasadę narusza.

2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach nie można używać kuchenek, piecyków, grzałek, czajników elektrycznych, świeczek itp.

3. W pokojach oraz na terenie całego hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Za naruszenie w/w pkt. regulaminu grozi kara umowna w kwocie równej dezynfekcji pokoju tj. 350 zł

4. Wieczorem w sezonie letnim przy zapalonym świetle najlepiej otwierać tylko okna z siatkami, aby do pokoju nie wlatywały owady. Za pobrudzone ściany zabitymi owadami gość hotelowy będzie obciążony kosztami malowania pokoju.

5. Wszelkiego rodzaju zastane uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pokoju winny być zgłaszane w recepcji obiektu natychmiast po ich stwierdzeniu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.

6. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.

7. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody na mieniu H R & A POLARIS S.C powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Gość obiektu będzie obciążony kosztami wg obowiązujących stawek.

8. Na terenie POLARIS dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.

9. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien. Za zgubienie kluczy opłata wynosi 100 zł.

§6 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Centrum Rezerwacji. Reklamacje można wysyłać na adres Hotel Rooms & Apartments POLARIS S.C., ul. Natalińska 14, 05-805 Otrębusy lub na adres email polaris@polarisbis.pl Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.

3. Ksero reklamacji powinno zostać złożone w recepcji hotelowej

§7 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Każdorazowo Gość, który planuje pobyt ze zwierzęciem, powinien wystąpić do HR&A POLARIS s.c. o zgodę i akceptację pobytu z „pupilem”. Pobyt z psami jest dodatkowo płatny odpowiednio: 30złotych za psa do 40cm wysokości, oraz 50złotych za psa większego.

HR&A zastrzega sobie prawo do anulowania pobytu Gościa, który przyjechał ze zwierzęciem bez wcześniej pozyskanej zgody. Opłaty dokonane przez Gościa, którego rezerwacja zostanie z tego powodu anulowana nie będą zwracane oraz nie będzie możliwości wykorzystania ich w innym terminie.

2. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.

3. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.

4. Posiłki spożywane są na terenie Sali jadalnej. Zabrania się wynoszenia jedzenia.

5. Nagła awaria jednego z urządzeń na terenie obiektu, w związku z tym zdarzeniem brak możliwości korzystania z niej, a do wykonania której konieczne jest wezwanie serwisu, nie obliguje Gościa do żądania odszkodowania lub zwrotu kosztów z tytułu tejże awarii.

Postaramy się sprostać wszystkim Państwa potrzebom i oczekiwaniom!

Wszelkie uwagi lub skargi prosimy kierować do recepcji, tak abyśmy mogli jak najszybciej zareagować i wyjaśnić bądź rozwiązać zgłoszony problem.

WARUNKI REZERWACJI

WARUNKI REZERWACJI I REZYGNACJI W H R & A POLARIS

*rezerwacji można dokonać telefonicznie lub mailem

* po dokonaniu rezerwacji należy wpłacić zadatek w terminie 2 dni roboczych w wysokości 30% całej ceny przelewem na konto firmowe:

Pekao 26124063801111001092134165

Tytuł przelewu: imię i nazwisko oraz termin rezerwacji

* pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej w dniu przyjazdu w recepcji obiektu przy zameldowaniu

* wpłacając zadatek prosimy o informację, czy będzie potrzebna faktura oraz podanie dokładnych danych w przypadku konieczności jej wystawienia

* wpływ zadatku na konto, a tym samym potwierdzenie rezerwacji recepcja potwierdzi droga mailową

* wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w żadnym przypadku, a w szczególności nie przybycia, skrócenia pobytu w deklarowanym i potwierdzonym terminie.

* zadatek nie może być wykorzystany jako pokrycie kosztów częściowego(skróconego) pobytu

* potwierdzona wpłatą zadatku rezerwacja określa ściśle miejsce i termin pobytu

* nie ma możliwości zmiany terminu potwierdzonego pobytu w rozliczeniu wpłaconego zadatku w okresie nie krótszym niż 30dni od planowanej daty przyjazdu, o ile jest taka dostępność

* reklamacje związane z pobytem należy składać pisemnie na adres: H R & A POLARIS s.c., ul. Natalińska 14, 05-805 Otrębusy lub na adres email polaris@polarisbis.pl. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.

UWAGA! Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.

USTAWA O VAT
art. 106b dodaje się ust. 4 i 5 w brzmieniu:
„4. W przypadku sprzedaży zaewidencjonowanej przy zastosowaniu kasy rejestrującej, fakturę na rzecz nabywcy posługującego się numerem identyfikacji podatkowej, o którym mowa w art. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników lub numerem, za pomocą którego jest on zidentyfikowany na potrzeby podatku od wartości dodanej, wystawia się wyłącznie, jeżeli paragon potwierdzający dokonanie tej sprzedaży zawiera ten numer.

Co więcej, przewidziano dodatkową sankcję za niedostosowanie się do powyższego wymogu. Na podatnika, który naruszy powyższy przepis, zostanie nałożone dodatkowe zobowiązanie podatkowe w wysokości 100% kwoty podatku wykazanego na fakturze, której dane wykroczenie dotyczy.

Znajdź nas nad morzem

POLARIS – Krynica Morska

Kaiserhof

ul. Szałwiowa 3
82- 120 Krynica Morska

ul. Teleexpressu 2

82- 120 Krynica Morska

Znajdź nas nad morzem

KAISERHOF

ul. Teleexpressu 2

82- 120 Krynica Morska

POLARIS – Krynica Morska
ul. Szałwiowa 3
82- 120 Krynica Morska