O nas

OKOLICA

Unikalny mikroklimat oraz rozmaite atrakcje, którymi dysponuje Szczawnica i jej okolice powodują, że z wypoczynku w tym miejscu zadowolone będą zarówno osoby ceniące sobie spokój, jak również zwolenników aktywnych formy spędzania wolnego czasu oraz rodziny z dziećmi. W połączeniu z oferowanym przez nas komfortem pobytu sprawi to, że zechcą Państwo ponownie odwiedzić nasz obiekt

O nas

OKOLICA

Unikalny mikroklimat oraz rozmaite atrakcje, którymi dysponuje Szczawnica i jej okolice powodują, że z wypoczynku w tym miejscu zadowolone będą zarówno osoby ceniące sobie spokój, jak również zwolenników aktywnych formy spędzania wolnego czasu oraz rodziny z dziećmi. W połączeniu z oferowanym przez nas komfortem pobytu sprawi to, że zechcą Państwo ponownie odwiedzić nasz obiekt

NASZ OBIEKT

NASZ OBIEKT

POLARIS to nowoczesny obiekt, położony w centrum uzdrowiskowym Szczawnicy przy Placu Dietla. W bezpośrednim sąsiedztwie Parku Zdrojowego, licznych szlaków turystycznych i rowerowych oraz Palenicy z kompleksem narciarskim. Dwie minuty od obiektu można skorzystać z kompleksu kąpielowego, jak również napić się smacznych wód Szczawnickich konsumując je w pijalni Uzdrowiskowej.

Oferujemy najwyższej jakości standard i obsługę, gwarantujące niezwykle komfortowy wypoczynek w jednej z najsłynniejszych miejscowości uzdrowiskowych, jaką jest Szczawnica. Nasz obiekt poza świadczeniem najwyższej jakości usług stanowi dobrą bazę wypadową do wycieczek pieszych i rowerowych, co szczególnie docenią turyści ceniący sobie aktywny wypoczynek.

Wszystkie pokoje usytuowane są od strony południowej, co sprawia że cały dzień są słoneczne i jasne. Widok z balkonu rozpościera się na Plac Dietla i na wspaniałe walory Szczawnicy. Jest tu cicho i spokojnie w okresie wiosenno – letnim słychać przepiękny śpiew ptaków, jesienią można usłyszeć Jelenia na rykowisku.

POLARIS posiada również obszerny taras, zarówno do delektowania się pyszną kawą w promieniach słońca, jak również do wieczornej degustacji piwa przy grillu. Rodziny z dziećmi będą również mile zaskoczone atrakcjami dla dzieci w postaci mini placu zabaw znajdującym się bezpośrednio przy apartamentach rodzinnych, na którym pociechy znajdą coś dla siebie.

Oferujemy komfortowe pokoje 2, 3, 4 osobowe, apartamenty, pokoje rodzinne. Nowoczesne pokoje są wyposażone w łazienki, płaski TV, lodówkę, suszarkę, zestaw kosmetyków, ręczniki. Wszystkie posiadają balkony z widokiem na góry i na Centrum Zdrojowe. Do dyspozycji gości są: bezpłatne wi-fi, ogólnodostępne czajniki, sala TV z programami satelitarnymi, plac zabaw dla dzieci, taras do opalania, miejsce do grillowania.

Oferujemy doskonałe śniadania w formie bufetu oraz możliwość korzystania z baru. Obiekt dysponuje miejscami do przechowywania rowerów, garażami i miejscami parkingowymi za niewielką opłatą.

POLARIS to nowoczesny obiekt, położony w centrum uzdrowiskowym Szczawnicy przy Placu Dietla. W bezpośrednim sąsiedztwie Parku Zdrojowego, licznych szlaków turystycznych i rowerowych oraz Palenicy z kompleksem narciarskim. Dwie minuty od obiektu można skorzystać z kompleksu kąpielowego, jak również napić się smacznych wód Szczawnickich konsumując je w pijalni Uzdrowiskowej.

Oferujemy najwyższej jakości standard i obsługę, gwarantujące niezwykle komfortowy wypoczynek w jednej z najsłynniejszych miejscowości uzdrowiskowych, jaką jest Szczawnica. Nasz obiekt poza świadczeniem najwyższej jakości usług stanowi dobrą bazę wypadową do wycieczek pieszych i rowerowych, co szczególnie docenią turyści ceniący sobie aktywny wypoczynek.

Wszystkie pokoje usytuowane są od strony południowej, co sprawia że cały dzień są słoneczne i jasne. Widok z balkonu rozpościera się na Plac Dietla i na wspaniałe walory Szczawnicy. Jest tu cicho i spokojnie w okresie wiosenno – letnim słychać przepiękny śpiew ptaków, jesienią można usłyszeć Jelenia na rykowisku.

POLARIS posiada również obszerny taras, zarówno do delektowania się pyszną kawą w promieniach słońca, jak również do wieczornej degustacji piwa przy grillu. Rodziny z dziećmi będą również mile zaskoczone atrakcjami dla dzieci w postaci mini placu zabaw znajdującym się bezpośrednio przy apartamentach rodzinnych, na którym pociechy znajdą coś dla siebie.

Oferujemy komfortowe pokoje 2, 3, 4 osobowe, apartamenty, pokoje rodzinne. Nowoczesne pokoje są wyposażone w łazienki, płaski TV, lodówkę, suszarkę, zestaw kosmetyków, ręczniki. Wszystkie posiadają balkony z widokiem na góry i na Centrum Zdrojowe. Do dyspozycji gości są: bezpłatne wi-fi, ogólnodostępne czajniki, sala TV z programami satelitarnymi, plac zabaw dla dzieci, taras do opalania, miejsce do grillowania.

Oferujemy doskonałe śniadania w formie bufetu oraz możliwość korzystania z baru. Obiekt dysponuje miejscami do przechowywania rowerów, garażami i miejscami parkingowymi za niewielką opłatą.

O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas

Szczawnica – “Królowa polskich wód”

Szczawnica położona jest w pięknej dolinie Grajcarka prawobrzeżnego dopływu Dunajca pomiędzy Pasmem Radziejowej i Małymi Pieninami na wysokości 430 – 560 m n.pm. w strefie przygranicznej polsko-słowackiej.

Warunkom geologicznym uzdrowisko zawdzięcza swoje wody mineralne. Około 2/3 obszaru należącego do miasta to lasy, co ma korzystny wpływ na jego mikroklimat. Ze wszystkich stron wznoszą się górskie zbocza, pokryte iglastymi i modrzewiowymi lasami. Czyste górskie powietrze wolne od tzw. alergenów sprzyja skuteczności metod w leczeniu. Obiekty wczasowe położone są w parkach, co stwarza dogodne warunki do przyjemnego wypoczynku, poprawy samopoczucia i regeneracji organizmu.  Szczawnicę otaczają ze wszystkich stron tereny chronione, bogate w walory przyrodniczo-krajobrazowe, a są to: Pieniński Park Narodowy, PIENAP na Słowacji, Popradzki Park Krajobrazowy.

Szczawnica, posiadająca dodatkowo specyficzny mikroklimat, należy do najbardziej znanych i licznie odwiedzanych uzdrowisk w Polsce. Właściwym twórcą kurortu stał się jej właściciel Józef Szalay, w czasach którego powstały łazienki zdrojowe, wille, pensjonaty, parki z ciekawymi okazami drzew i krzewów, a źródła wód otrzymały architektoniczną oprawę

Szczawnica – “Królowa polskich wód”

Szczawnica położona jest w pięknej dolinie Grajcarka prawobrzeżnego dopływu Dunajca pomiędzy Pasmem Radziejowej i Małymi Pieninami na wysokości 430 – 560 m n.pm. w strefie przygranicznej polsko-słowackiej.

Warunkom geologicznym uzdrowisko zawdzięcza swoje wody mineralne. Około 2/3 obszaru należącego do miasta to lasy, co ma korzystny wpływ na jego mikroklimat. Ze wszystkich stron wznoszą się górskie zbocza, pokryte iglastymi i modrzewiowymi lasami. Czyste górskie powietrze wolne od tzw. alergenów sprzyja skuteczności metod w leczeniu. Obiekty wczasowe położone są w parkach, co stwarza dogodne warunki do przyjemnego wypoczynku, poprawy samopoczucia i regeneracji organizmu.  Szczawnicę otaczają ze wszystkich stron tereny chronione, bogate w walory przyrodniczo-krajobrazowe, a są to: Pieniński Park Narodowy, PIENAP na Słowacji, Popradzki Park Krajobrazowy.

Szczawnica, posiadająca dodatkowo specyficzny mikroklimat, należy do najbardziej znanych i licznie odwiedzanych uzdrowisk w Polsce. Właściwym twórcą kurortu stał się jej właściciel Józef Szalay, w czasach którego powstały łazienki zdrojowe, wille, pensjonaty, parki z ciekawymi okazami drzew i krzewów, a źródła wód otrzymały architektoniczną oprawę

Regulamin

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu POLARIS i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w  POLARIS. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu. Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu POLARIS.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji, a także na stronie www.szczawnicapolaris.pl

§2 DOBA POBYTOWA

1. Pokój wynajmowany jest na  doby lub pakiety pobytowe
2. Doba pobytowa rozpoczyna się o godz. 16:00 i kończy o godz. 11:00.
3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjazdu, Gość powinien zgłosić w recepcji najpóźniej do godz.10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże obiektu. Polaris uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę istniejących możliwości.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości z fotografią oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej.
2. Obiekt wymaga dokumentu potwierdzającego wiek dziecka (przy korzystaniu ze zniżek i promocji, w których cena jest uzależniona od wieku dziecka).
3. Opłata za pobyt w obiekcie pobierana jest w dniu przyjazdu podczas meldunku.
4. Gość nie ma prawa przekazywać wynajmowanego przez siebie pokoju osobom trzecim.
5. Osoby odwiedzające gości mogą przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00.
6. Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin .
7. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
8. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 40% wartości w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.
9. W przypadku wcześniejszego opuszczenia obiektu Gościom nie zostanie zwrócona różnica w cenie wynikająca ze skróconego pobytu.
10. Niezwłocznie po zameldowaniu (w czasie maksymalnie do 2 godzin) Gość jest zobowiązany do gruntownego zapoznania się z warunkami pobytu, wyposażeniem, stanem technicznym urządzeń w pokoju oraz na terenie całego obiektu. Wszelkie zastrzeżenia winne być zagłoszone do pracownika recepcji w formie pisemnej (na druku reklamacji dostępnym na recepcji). Niezgłoszenie żadnych uwag w podanym czasie oznacza pełną akceptację warunków zakwaterowania, a wnoszenie jakichkolwiek zastrzeżeń lub reklamacji po wskazanym czasie jest uznawane za bezzasadne.
11. Rezygnacja z pobytu odbywa się zgodnie z warunkami rezerwacji i rezygnacji firmy : Hotel Rooms & Apartments POLARIS S.A.
12. Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja.

§4 USŁUGI

1. Serwis pokoi oraz wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń jest przeprowadzany podczas nieobecności Gościa, a w obecności tylko wówczas, gdy Gość wyrazi zgodę lub ma takie życzenie.
2. Na życzenie Gościa obiekt świadczy usługę wypożyczenia żelazka i deski do prasowania, przechowania bagażu, zamawiania taxi i udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą.
3. Obiekt Polaris ma obowiązek zapewnić Gościom:
*warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku
*bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu
*profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie usług świadczonych w obiekcie.

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Goście obiektu zobowiązani są do zachowania ciszy nocnej od 22:00 do 7:00. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Recepcja może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która tę zasadę narusza.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach nie można używać kuchenek, piecyków, grzałek, czajników elektrycznych, świeczek itp.
3. W pokojach oraz na terenie całego obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Za naruszenie w/w pkt. regulaminu grozi kara umowna w kwocie równej dezynfekcji pokoju tj. 350 zł.
4. Wieczorem w sezonie letnim przy zapalonym świetle najlepiej otwierać tylko okna z siatkami, aby do pokoju nie wlatywały owady. Za pobrudzone ściany zabitymi owadami gość będzie obciążony kosztami malowania pokoju.
5. Wszelkiego rodzaju zastane uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pokoju winny być zgłaszane w recepcji natychmiast po ich stwierdzeniu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
6. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
7. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody na mieniu obiektu Polaris powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Gość będzie obciążony kosztami wg obowiązujących stawek., a także w części parkingowej obiektu.
8. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien. Za zgubienie kluczy opłata wynosi 100 zł.

§6 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Centrum rezerwacji. Reklamacje można wysyłać na adres email: polaris@polarisbis.pl lub pisemnie na adres:

Hotel Rooms & Apartments Polaris s.c.,

Natalińska 14,

05-805 Otrębusy.

3. Ksero reklamacji powinno zostać złożone w recepcji.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji

§7 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Obiekt Polaris nie akceptuje obecności zwierząt. Każdorazowo Gość, który planuje pobyt ze zwierzęciem, powinien wystąpić do obiekt Polaris o zgodę i akceptację pobytu ze zwierzęciem. Pobyt z psami jest dodatkowo płatny, odpowiednio: 30 zł za psa do 40 cm wysokości oraz 50 zł za większego psa.
2. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości obiektu. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
4. Posiłki spożywane są na terenie sali jadalnej. Zabrania się wynoszenia jedzenia. Goście wynoszący serwowane jedzenie podlegają opłacie ryczałtowej w wysokości 50 zł.
5. Nagła awaria jednego z urządzeń na terenie obiektu, w związku z tym zdarzeniem brak możliwości korzystania z niej, a do wykonania której konieczne jest wezwanie serwisu, nie obliguje Gościa do żądania odszkodowania lub zwrotu kosztów z tytułu tejże awarii.
Postaramy się sprostać wszystkim Państwa potrzebom i oczekiwaniom!
Wszelkie uwagi lub skargi prosimy kierować do recepcji, tak abyśmy mogli jak najszybciej zareagować i wyjaśnić bądź rozwiązać zgłoszony problem.

WARUNKI REZERWACJI I REZYGNACJI

POLARIS
PL. DIETLA 12, 34-460 SZCZAWNICA
WARUNKI REZERWACJI I REZYGNACJI

1. Rezerwacji można dokonać poprzez telefoniczne zamówienie pobytu lub poprzez wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail). Po dokonaniu rezerwacji, na wskazany adres e-mail zostanie wysłany dokument będący potwierdzeniem rezerwacji wraz z warunkami rezerwacji.

2. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie rezerwacji jest wpłata zadatku w terminie 2 dni roboczych (od momentu otrzymania potwierdzenia rezerwacji) w wysokości 40 % całkowitej wartości rezerwowanego pobytu.

3. Zadatek powinien być wpłacony na konto obiektu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej za pisemną zgoda Gościa. Tytuł wpływu powinien zawierać: imię, nazwisko, termin pobytu.
Konto firmowe:
Hotel Rooms & Apartaments Polaris s.c.
Natalińska 14
05-805 Otrębusy
PEKAO S.A. 26 1240 6380 1111 0010 9213 4165

4. Pozostałą kwotę należy wpłacić w dniu przyjazdu w recepcji przy zameldowaniu.

5. Wpłacając zadatek prosimy o informację, czy będzie potrzebna faktura oraz podanie dokładnych danych w przypadku konieczności jej wystawienia. FV może zostać wystawiona tylko w dniu wystawienia paragonu.

6. Wpływ zadatku na konto, a tym samym potwierdzenie rezerwacji obiekt potwierdzi droga e-mailową.

7. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w żadnym przypadku, a w szczególności nie przybycia, skrócenia pobytu w deklarowanym i potwierdzonym terminie.

8. Klient powinien zgłosić reklamację odnośnie stanu pokoju lub warunków w nim panujących maksymalnie 2 godziny od zameldowania. Późniejsze zgłoszenie reklamacji będzie uznawane za bezzasadne.

9. Zadatek nie może być wykorzystany jako pokrycie kosztów częściowego (skróconego) pobytu.

10. Potwierdzona wpłatą zadatku rezerwacja określa ściśle miejsce i termin pobytu.

11. Nie ma możliwości zmiany terminu potwierdzonego pobytu w rozliczeniu wpłaconego zadatku w okresie nie krótszym niż 30dni od planowanej daty przyjazdu, o ile jest taka dostępność.

12. Reklamacje związane z pobytem należy składać pisemnie na adres:

Hotel Rooms & Apartments POLARIS S.C.,

ul. Natalińska 14,

05-805 Otrębusy

lub na adres email

polaris@polarisbis.pl / marketing@polarisbis.pl

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.

13. Ksero reklamacji należy zostawić w recepcji obiektu.

UWAGA!

Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.

 

Znajdź nas nad morzem

POLARIS – Krynica Morska

Kaiserhof

ul. Szałwiowa 3
82- 120 Krynica Morska

ul. Teleexpressu 2

82- 120 Krynica Morska

Znajdź nas nad morzem

KAISERHOF

ul. Teleexpressu 2

82- 120 Krynica Morska

POLARIS – Krynica Morska
ul. Szałwiowa 3
82- 120 Krynica Morska